Bibliografia

Principal

  • Leary, M. R. & Tangney, J.P. (2012). Handbook of Self and Identity (2nd Edition). New York: The Guilford Press. Middleton, S. (2012). Brand New You: Reinventing Work, Life & Self through the Power of Personal Branding. UK: Hay House, Inc. Belo, M. D. (2016). A tua marca pessoal. Lisboa: A Esfera dos Livros. ISBN- 9789896267599 Alves, M. R. (2018). Marca Pessoal, SA: Como Comunicar, Agir e Vestir a Sua Marca Pessoal Para Ter Mais Sucesso. Editora RH. ISBN - 9789728871673:

Secundária

  • Andrusia, D. & Haskins, R. (2000). Brand yourself: how to create an identity for a brilliant career. USA: Ballantine Books. Fachada, M.O. (2010). Psicologia das Relações Interpessoais. Lisboa: Edições Sílabo. Schlenker. B. R. (1980). Impression Management: The Self-Concept, Social Identity, and Interpersonal Relations: California: BrooKs/Cole Publishing Company. Spillane, M. (2000). Branding Yourself: How to look, sound and behave your way to success. UK: Pan Macmillan Limited Whetten, D. A., & Cameron, K. S. (2004). Developing management skills (6th ed.). New York: HarperCollins.: