Bibliografia

Principal

  • Malhotra, N. et al; Marketing Research: An Applied Orientation; 7th edition; Pearson; Essex; 2019 :

Secundária

  • Pessôa Lopes, José L.; Fundamental dos Estudos de Mercado - Teoria e Prática - 2ª edição; Edições Sílabo; Lisboa; 2011 Oliveira, J.; Marketing Research - Volume I: Investigação em Marketing; Edições Sílabo; Lisboa; 2012 Dionísio P., Rodrigues J. V., Lendrevie J., Lévy J.,Baynast A.; MERCATOR 25 anos - O Marketing na Era Digital, Dom Quixote; Lisboa; 2018 Esteban-Bravo, M., Vidal-Sanz, J.; Marketing Research Methods: Quantitative and Qualitative Approaches; Cambridge University Press; New York; 2021 Leavy, P.; Research Design: Quantitative, Qualitative, Mixed Methods, Arts-bsed and Community-Based Participatory Research Approaches - 2nd edition; The Guilford Press; New York; 2023 Nunan, D. Birks, D., Malhotra, N.; Marketing Research: Applied Insight; 6th edition; Pearson; Essex; 2020 :