Bibliografia

Principal

  • - McDaniel, C. and Gates, R. (2013) Marketing Research: International Student Version, 9th ed., John Wiley & Sons. - Mooi,E and Sarstedt, M. (2011) A Concise Guide to Market Research: the Process, Data and Methods using IBM SPSS Statistics, Springer. - Mazzocchi, M. (2011) Statistics for Marketing and Consumer Research, Sage Publications. :

Secundária

  • - Vicente, P. (2012) Estudos de Mercado e de Opinião: Princípios e Aplicações de Amostragem. Edições Sílabo. - Vicente, P.; Reis, E. & Ferrão, F. (2001, 2ª ed.) Sondagens. Edições Sílabo. - Tabachnick, B. & L.S. Fidell (1989, 2nd ed.) Using Multivariate Statistics, Harper & Row. - Sharma, S. (1996) Applied Multivariate Techniques, John Wiley & Sons. - Reis, E. (2001, 2ª ed.) Estatística Multivariada Aplicada, Edições Silabo. - Malhotra,N.K., Birks, D. & Wills, P. (2012) Marketing Research: An applied Approach. 4th ed. Prentice Hall. - Maroco, J. (2010), Análise Estatística com o PASW Statistics, Edição de autor. - Manly, B. F.J. (1986) Multivariate Statistical Methods, Chapman & Hall. - Laureano, R. (2011) Testes de hipóteses com o SPSS: o meu Manual de Consulta Rápida, Lisboa: Sílabo - Laureano, R. e M. C. Botelho (2010) SPSS: o meu Manual de Consulta Rápida, Lisboa: Sílabo - Kolb, B. (2011) Marketing Research: A Practical Approach, Sage Publications. - Hair, J., et al (2010) Multivariate Data Analysis: a global perspective, 7th edition, Pearson, Prentice-Hall. - Field, A. (2009) Discovering Statistics using SPSS, 3rd ed. Sage Publications. :